20 Februari 2010

Hejsan!!

Nu var det ett tag sen man skrev igen. :)
Inte haft tid riktigt...

Det har ju varit lite sådär här.

I torsdags var jag och Josse i Lidköping en sväng. En ganska dyr sväng, hahaha. Men det var kuligt och det var skönt att få lite vårkläder :) Ska försöka lägga upp lite bilder på de sen, nångång. Måste nog även lägga upp lite bilder från gårdagen, hahaha.

Gårdagen var riktigt kul faktiskt. Efter alla förväntningar alla hade haft tycker jag det var roligt. Tiden gick så jäkla fort bara! Jag vann ju tävlingen då, yeeah... Dock är mitt pris borta :( Vet inte vart det tog vägen eller om någon råckat fått med sig det hem. Hmm.. Hahaha. Hade ju behövt en Kama Sutra, kamasutra, hur stavar man? hahaha.. Var en typ av kortlek iaf, tror jag.. Var väl mest kort med olika ställningar eller vad de ska vara hahahahaha.. Hann inte ens öppna den ju. Fan! Hahahahaha...
Var kuligt iaf. Lite öm i halsen idag dock.

Har precis fått i mig lite mat nu, det känns bra. Inte mått dåligt idag men inte haft ork att ta mig något och äta förrän nu.

Började ju dagen med chips o lite godis som fanns kvar sen igår, haha. Eller jag och Josse åt det till frukost :) Och cola, hihi. Sen när hon åkte var det ju bara att börja skotta!!!! Hade ju gjort det på natten runt 1-2 tiden efter att gästerna gått men har kommit asmycket i natt. Urk!!!! Jag och Josse städade även när folket hade gått, var niiiice att man gjorde det, så man slapp det idag! Behöver ju fortfarande städa, men golvet är inte klibbigt och alla flaskor ligger o påsar osv :) Göööött!!!

Nu blire soffan resten av kvällen, synd man får ligga själv på soffan bara.. Hmm.. ;)


Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0