24 Februari 2010

Heej!

Har inte så mkt och skriva, kände bara att det var längesen.

Mamma var här igår och skottade av määängder med snö från mitt garagetak och även lite på husets tak. Man fattar inte hur mkt snö det är förrän man ser det med egna ögon. Var sjukt mkt snö på ena sidan av garaget. På den sidan där förrådet är som tur är kanske. För lite stryk har de tagit. Får nog be min käre far att titta på det i vår. Hmm.
Ja ja. Håller bara tummarna för att det inte kommer mer nu. Snön måååste bort!!! Djur och människor dör ju av detta oväder! Usch helt sinnesjukt.
Synd man inte går i skolan då hade man fått lite extra lov nu, hihi. Måste ju se det positiva i det hela.

Har så satans ont i ryggen idag efter gårdagens skottning. Även om det var mamma som tog ner snön från taket så var ju jag den som fick flytta på den från marken. Eller gången mellan parkeringen och dörren var ju full med snö som jag inte hade lust att ta mig igenom så var ju bara att sätta igång med skyffeln. Urk!!

Så Massage tack!!! Haha... Ska nog lyckas lura nån till att massera mig :P Hoppas det iaf.


Puss puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0