27 Februari 2010

Tjoho!

Då var det lördag igen. Och vad kan man med en liten lördag göra..? Hmm..
Blir nog till att tvätta, dammsuga och svabba golven ordentligt (Josse moppade golvet lite snabbt efter festen förra helgen, sååå kanske dags för en ordentlig städning?)

Så skoj ska jag ha!

Kanske blir en sväng till Lbn med, får se. Var jääättelängesen jag var där nu ju. Säkert 2 veckor sen, inte likt mig :)

Är sjukt shoppingsugen med så kanske drar en sväng på några hemsidor och kanske hittar en födelsedagspresent till mig själv, det får man väl köpa! En present till sig själv när man fyller år? Det tycker jag iaf. Härligt med undanflykter. Haha!


Puss!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0