28 Februari 2010

God morgon..?

Nej det är kanske inte morgon längre :)
Men trist och skriva Hej, Tja, Hejsan osv..

Har funderat lite på Melodifestivalen igen. Nu undrar jag mest hur fan dom tänkte när dom klädde artisterna. Fin liten söt ljus klänning med röda Converse!?! Eller en cerise bandspagetti-klänning och stark blå sminkning? Njaaaa..

Ja ja :)

Nu är det söndag, den sista dagen i februari också! Om man inte tittar på en av mina räkningar där man hade till 30 februari på sig att betala.. Haha...

Så vad ska man göra idag tro? Jag städade ju hela dagen igår så har ju gjort det. Skulle kunna tänka mig en promenix, men inte så skoj själv. Blää..
Nu skulle Tezz varit hemma då hade man kunnat tvinga ut henne, för fyfaaan va vi ska gå när du kommer hem :)

En vecka kvar, sen kryper ångesten på en igen, haha. Fyfan.
Ska ju egentligen på personalfest på lördag men tror faktiskt jag skiter i det :( Inget kul ju.
Blir nog till att bjuda hem farsan och farfar och farmor och lite annan släkt, jipppi!! (NOT) Men känner mig lite tvingad. Det dåliga samvetet kommer ju annars :(


Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0