7 Februari 2010

Hej Hej!

Kände att det var dags och skriva lite igen.

Var ju jättelängesen jag skrev ju! Kikade på mitt senaste inlägg, haha. Inte lätt. Dock är jag gladare nu igen.
Man måste väl få ha sina kassa dagar ibland?
Så vad kan ha hänt sen dess?
Jobb, körde sista riktiga upplärningsveckan nu. Fredagen gick jag ensam med Anna. Fyfan vilken dag! Blev en del spring och annat jobb. Men tycker det är kul, skönt att man har och göra och att man kan lära sig nya saker. Blir nog linjen denna veckan som kommer och sen ännu en vecka med upplärning :)
Kul kul...

Jo en sak till som hänt är ju att inbjudningarna äntligen kom iväg, haha. Måste se nån, har ju inte en aning om hur dom ser ut. Ska bli jäkligt kul den 19e iaf, wohoo...

Mamma fyllde år i torsdags, grattis grattis till henne. Var hos henne och Bosse igår och firade. Jag och mina systrade hade köpt presentkort på hårbottenmassage och klippning. Hon blev nog riktigt glad. Jag måste med till frissan ju, vore kul och gjort det vid nästa löning. Har ju så jävla ful utväxt. Kan va kul och pigga upp färgen innan våren nu.
Våååår, vill ha vår!!

Idag har jag städat, fyfan va snuskigt det var hemma. Man blir jäkligt hemmablind asså. Blä blä bläää..
Känns skönt att det är gjort iaf så kanske man kan hålla de lite småfint fram till 19e så man slipper storstäda då igen.

Kollade Solsidan nu på TV4 play, hahahaha. Riktigt bra är det faktiskt!
Härligt med ett riktigt humorprogram på fredagarna nu.

Nu ska jag snart ta och göra mat, tacos blire idag! MUMS!!!

Kollar på Spårlöst nu, faaan. Varför kollar jag på det för, lipar ju bara!

Dags och dra, har lite svårt att få ett bra avslut. Haha.


Puss!!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0