Löning = dags och betala räkningar...

Hej Hej!!

Nu har jag fixat med alla mina räkningar. Alltid lika kul.
Fick ju räkningen på datorn nu och eftersom jag ogillar krediter och avbetalningar och sådant så betala jag hela skiten på en gång. Så nu slipper jag tänka på det!! Gött!!

Har ju fortfarande en skuld till mamma men den betalar jag ju av annars, så inget man måste betala för och inte hamna hos kronofogden eller nåt :)

Ja ja, nu när de tråkiga är ur världen så kan man ju fokusera på helgen!!
Underbart!

Nu ska jag ta och göra mig vacker, hahahaha.. Nej då.. Jag ska sminka te mig lite. Mamma kommer senare och tar med mig ut på Jula för att köpa luftvärmepump :) Härligt!


Puss så länge..!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0