Lördagkväll...

Tjena!!

Det är lördagkväll. Miljonär svennar har suttit hemma och kollat på Melodifestivalen och även jag idag.
Vet ni vad jag gjorde? Jag skämdes, jag rodnade! FYFAN va pinsamt allt är!! Ska vi skicka en av dessa till Eurovision Song Contest? Kanske inte just någon av dom som sjöng ikväll, för 268 artister till ska ju sjunga i de 114 deltävlingar som det har blivit!! WHY???
Det är såå pinsamt alltihop. Skämdes över att vara svensk där fan! Usch!!

Lägg ner Melodifestivalen!!

Det är ingen idé längre. Sverige kommer aldrig att ta hem det ändå.
Inte med den skiten man har sett idag.

Ledsen alla ni fina artister som ställer upp, riktigt ledsen är jag!

Den enda som gjorde liite bra ifrån sig var Pernilla, men vafan hon kan ju sjunga och hon har väl egentligen redan gjort sitt. Ingen som vill ha sånt. Det är ingen annan en tråkiga svenska som lyssnar på sån skit som spelas i våran svenska melodifestival. Sorry!!
Carola gick det piss för, The Ark gick de piss för, Marlena gick det piss för. Ja behöver jag säga mer? Jag kommer inte på några fler iaf.

Jag kanske bara ska skita i och se det, så ni andra som gillar den svenska melodifestivalen får fortsätta skänka bort era pengar 14 veckor i streck. Ja ja.
Slöseri säger jag!

Märkte ni vad olika siffror det bli, från 268 artister, 114 deltvälingar och sen bara 14 veckor. Ja ja. Jag skiter i vilket, utdraget är det och pengar tjänar dom ju. Men förmodligen inte tillräkligt eftersom dom har Dolph med, hahahaha. Han tar väl det mesta av vinsten om det skulle bli nån.
Även om klippet med han var rätt roligt idag.

Men men... Nu lägger jag ner mitt gnäll (typisk svennebanan) haha..


Puss och Godnatt. För nu drar jag täcket över huvudet och låtsas som om inget hänt.


Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0