Shoppat...

Tjaaa...

Nu är det läggdags här hos mig :)

Blev en shoppingrunda förut med L och mor.
Köpte inte så mycket faktiskt. Haha.

  
Detta handlade jag på Kicks, rakgel, Fiberwig mascara (hoppas den är bra, behövdes tydligen lite träning för att få det bra, hihi) och ett puder!

Annars blev det en musmatta och la lite pengar på en tröja som mamma köpt till mig i födelsedagspresent ;) haha.. Men det har jag glömt då, host.. Haha!

Åkte hem till mor efter rundan och åt mat, mums mums! Mormors kinamat kallar vi det, göööött!!
Sen såg vi lite patetiska bidrag i Melodifestivalen, haha. Slutade med cp-ryck, hahaha...
Åkte hem till kussen en snabbis och hämtade T´s CV. Lycka till till dig!!! :)

Kom hem och satte på den fjärde skräckisen, *poff* sa det så var den slut, hahaha.
1h och 10 min, haha. Töntigt!
Rätt okej var den väl men, hmm, jaa..
 

Så ser den ut REC!
Spansk var den med, men gick rätt bra och kika på ändå.
Har lite svårt för om det inte är svenska eller engelska. :)

Nu är det läggdags!!

Natti natt, Puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0