Skärpning...

Tjoho...

Nu har jag blivit taggad igen. Efter att jag tränade lite förut så känner jag att det är dags och sätta igång igen. Måste verkligen fokusera på sommaren 2010! Fan, nu ska man fan inte behöva gömma sig, nu ska man gå i bikini!! På badplatser där inte bara familjen är, så är det ju annars, man åker ner till farsan, haha. Där är det bara dom, där får dom leva med att se min kropp hahahaha :) Lovely.

Nu ska det bli skärpning, nu ska det göras situps klockan halv 5 på morgonen osv.

Nu kör vi!!

Här ska det käkas middag snart. Kommer väl inte göra så jättemkt åt maten nu även om jag borde, ska väl försöka ta bort så mkt kolhydrater som möjligt. Så nu blire kyckling med bea-sås och keso :) hihi...


Puss!! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0