Söndagkväll...

God afton!

Nu äre kväll = Mys!

Louise var här en snabbis förut och tjöta lite skit :) Trevligt trevligt.

Annars har det tamejfasen inte hänt något alls idag. Kollat tv, sminkat mig, duschat, sminkat mig igen hahaha :) Kuligt med smink ♥

Nu sitter jag och fixar till naglarna, dom är verkligen jättesletna :( Skivade och fula, allt efter att jag hade lösnaglar på nyår :O hmm..

Blir nog soffan snart. Blåsningen är igång på TV3, haha, det är så bra!
Sen vet jag inte vad det blir för film, kvällens Wallander har jag nog sett ganska nyligen, tyckte jag kände igen namnet på den iaf.

Ja ja, inte illa om man lägger sig i tid heller med tanke på att man ska upp halv 5 imorn :) wohoo..

Imorn är det dags för frissan med, gööööött :) Slippa den fula utväxten. Får hålla tummarna för att det blir fint :)


Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0