Söndagkväll...

Hej igen...

Nu är kvällen här och Wallander-filmen har precis börjat. Tror dock jag sett den ganska nyligen, så minns nog det mesta ;) Ovanligt för mig annars, haha!

Så då är frågan!?! Vad ska man göra..?
Gick någon dokumentär om pedofiler på Tv4Fakta snart, kanske skulle vara något.
Jag vet inte riktigt. Känns ju lite mobbat och lägga sig såhär tidigt en söndag (Alla hjärtans dag dessutom).
Vi får se, vi får se.

Såg förresten den sista skräckisen förut.
Även den hade jag sett, hahaha. Värt.
3 av 5 hade jag sett. Men denna var äcklig, inte så att man blir rädd utan mer att man mår illa av att se den. Blä!


The Hills have Eyes heter den iaf.

Nä om man skulle göra nåt, kan lika gärna städa känns det som. Haha!


Puss!

 


Kommentarer
Postat av: tezz

me var inte du med hemma hos mamma när vi såg den filmen. i deras gammla hus. när Igor skällde å höll på så vi nästan sket på oss :) hahaha... hade fan mardrömmar i en vecka efter. usch. den andra filmen är också sjuk men inte lika som den första... å så kollar du ensam? modigt carro ;)

2010-02-17 @ 04:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0