17 januari 2010

Hejje...

Sikken dag det var igår.
Åkte hem till min kära syster för att ge tillbaka efter all hjälp jag har fått från henne under min flytt till huset och all tapetsering och sånt!
Så nu var jag hos henne och hjälpte henne måla hennes kök.
Oh fyfaaan vad vi målade!!
Jag, Josse och Lindis höll på hela dagen.
Från 15 till 23. Med en fikapaus och en paus då moster var med på tvn :)

Svettigt blev det och kändes i handen/handleden efteråt, uuurk..

Var skönt och komma hem.

Idag har jag inte gjort så mkt, låtit disk och tvättmaskin sköta sitt och jag har duschat och handlat. Hahaha, var helt soprent i kylskåpet efter jag rensat det. Så passade på att göra rent det :)

När jag kom till Coop för att handla så ringde jag till mamma, tråkigt och gå där själv. Då parkerade dom utanför. Hur stor är chansen??
Jag handlar ganska sällan där och mamma och Bosse är nästan aldrig i Skara för och handla och speciellt inte eftersom dom var här igår! Hahaha.

Ja ja, kuligt iaf.
Dyrt blev det med, det är det värsta med Coop, man hittar för mycket, haha.
Behöver nog handla lite imorn ändå, fyfan.

Nu börjar snart Johan Falk (Vapenbröder) tror jag denna (2a) filmen hette.
Verkar vara riktigt bra filmer. Gillar Beck och Wallander jättemycket. Johan Falk verkar nästan ännu bättre.

Såg även The Shining idag, Bosse gillade inte att jag skulle se den själv, jag fattar verkligen inte varför.
Tycker den var rätt kass faktiskt.


Puss Puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0