19 januari 2010

Tjabba...

Idag har jag en riktigt baaad day!!

Nu har mycket varit emot mig känner jag. Det har varit svinigt kallt så har ju lust och sätta upp en värmepump, vågar inte ens tänka på min elräkning för januari. Hmm. Hade ju varit en bra investering känner jag.
Är verkligen i akutbehov av en ny dator med. Fyfan!!
Och det fortsätter bara.
Tandläkaren 2 februari
Optikern på måndag, synen har blivit sämre, det är jag nästan helt säker på.
Mobilen har jag inte lyckats skicka iväg än, måååste fixa det imorn!!

Så vad mer kan gå snett. Brinner huset ner, kommer bilen lägga av helt och hållet? Kommer tvn åka i golvet? Golvet kanske går sönder samtidigt, så måste lägga det från början med allt vad det innebär? Haha..
Jag förbereder mig på det värsta iaf. Det gör jag alltid.

Så är man ensam med.
Gillar det, samtidigt som jag hatar det.
Speciellt när **** ska va så himla gullig hela tiden!!!!

Röva!!!


Puss puss!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0