20 Januari 2010

Hej Hopp!

Vilken trött vecka detta är. Usch usch usch.
Idag har vi haft kurs med Kurt. Rätt okej och så men jäklar va trött jag har varit.

Postade iväg min mobil efter jobbet med. Hoppas det går fort nu. Pallar inte med detta mer. Undra hur det blir med betalning, ska jag behöva betala 150 kr i månaden för en telefon som ligger på service?

Sov en liten stund på spikmattan förut. Hade behövt sova mer men får väl försöka lägga mig i tid istället.
Har ätit lite kvällsmat, funderar på att göra lite micropop med sen kanske. Mums. Hihi.
Är så sjuuuukt chokladsugen också. Fattar det inte. Eller jo, choklad är så jävla gott så man bara vill ha mer och mer och mer och mer...

HATAR min dator mer än någonsin innan. Flera flera flera ggr som jag skriver inlägg eller nåt annat, mail eller så, då räcker det att jag kommer åt "musplattan" på datorn lite så hamnar "skriv strecket" någon helt annanstans. Och ibland så nuddar man lite grann så raderar den hälften.. Blir så jäääävla arg.
Så hade skrivit mer än det som står men den raderade det och orkar inte skriva det igen.

Nu blir det sura framför tvn och hooooppas på att jag hittar en dator på Netonnet på lördag! Orkar inte mer!!!


PUSS!!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0