24 Januari 2010

Hejsan!!!

Hemma igen efter en helt underbar helg i Göteborg med mina systrar.
Har shoppat massor och kommer att lägga upp bilder på det kanske imorn om jag hinner.

Sitter iaf inne på min nya dator nu och det känns helt underbart :)
Äntligen kan man använda sitt Spotify igen!
Looove music... <3

Jag ska göra mig redo för sängen snart. Har ju introduktionskurs imorn igen. Näst sista måndagen nu ;) haha. Så töntigt men jag har inget val så :)
Sen börjar min upplärning på Samo, spännande spännande. Kommer bli mkt mkt och ta in på väldigt kort tid!!

Imorn ska jag även till optikern och göra ett syntest, är rätt säker på att synen blivit sämre, eller så inbillar man sig. Hihi..

Nu säger jag godnatt och puss!


Puss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0