26 Januari 2010

Hej Hej!!

Sitter här framför datorn och har precis ätit lite lunch. Ska snart göra allt klart för jobbet och så. Börjar ju min upplärning på Samo idag! Om inget har ändrats, haha.

Har iaf lagt in lite bilder på datorn nu som jag tänkte lägga upp.
Vet ju att Tereze brukar vara lite nyfiken :)
Så här är lite från Göteborg och lite av det jag shoppat det senaste.


Äter lunchbuffe inne på Femmanhuset, kinamat, mums!


Turistbild, haha.
På KopparBERRA!
Hahaha..
Sorry, internt..

 
Köpte dessa på Lagerhaus, vem vill ha ett litet litet piller?
Köpte även att par supersnygga tofflor med halkskydd i samma affär.
HAHAHA!


Köpte massa gulligt pyssel i en butik jag glömt namnet på.
Nu ska jag bara köpa ett snyggt fotoalbum och skriva ut lite bilder så man kan pyssla lite :)

 
Den randiga tröjan kommer bli en favorit, måste nog köpa mig en till, kostade endast 149:- på H&M, där jag både köpt de grå leggings och t-shirten (t-shirten är köpt tidigare, men även då i Göteborg)
Riktiga favoritkläder allihop!


Detta linnet köpte jag på Cubus, ger mig lite "back in the days"-feeling, men vafan. Haha.


Riktigt suddig bild men.
Köpte dessa på H&M för ett par veckor sen.
Lite vårkänsla får man tycker jag.


Nu ska jag äta lite kaktus/citron sorbet sen göra sig redo för jobbet. Ska ju plocka upp lite kollegor innan med.


Puss!!

 






 






Kommentarer
Postat av: Tezz

Åhh, va fina saker :) du får komma hit å shoppa ;)

2010-01-26 @ 16:46:35
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0