27 Januari 2010

Tjabba!!

Idag är det mkt i huvudet.

Bland annat så ska jag snart iväg till jobbet för möte/utbildning. Så får gå hem lite lite tidigare idag ;) haha, great.
Sen så fortsätter jag ju min utbildning på Samo, kuuul..
Var roligt, skönt och få göra lite annat. Har ju Anna som lärare iaf idag också, sen får vi se imorn, haha.
Sen har jag massor och göra hemma, starta diskmaskin och tvättmaskin och massa sånt, men hinner ju inte med det när jag jobbar em, iaf inte idag.
Sen har det börjat snöa igen så nu måste man skotta bort lite innan jobbet så man kanske inte har riktigt lika mkt när man kommer hem.

Och en sak till ska jag skriva bara för skojs skull.
Gick ut för att sopa av trappan imorse, borsten hade ramlat ner på marken så jag luta mig ner för att ta den, *svisch* så satt jag på trappan, hahahahaha. Blöt om röven blev man ju, eller om byxorna såklart. Haha.

Ja ja, nu ska jag kolla hur det ser ut på uppfarten, sen kan det nog gå saktare till jobbet så får åka i god tid.

Mamma kommer även på fredag och sätter ihop och upp mina nya badrumsskåp, och självklart ska jag hjälpa till!!!! Kuligt kuligt.
Blir kanske lek med hmm, Louise, tänkte skriva muttan men hade väl inte blivit riktigt rätt =/

Hihi..


PUSS!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0