30 Januari 2010

Tjaa...

Jag måste skrivit fel datum några ggr nu va? Haha...
Såg nu att det är den 30de och att senaste inlägget var den 28 och det skrev jag ju igår.. Hmm.. Eller har jag sovit i över ett dygn? Haha..

Solen skiner idag vilket gör att humöret kanske är lite bättre än igår. Men problemen finns fortfarande kvar. Men ska försöka använda dom vid min träning nu. Drog ju ner persiennerna förut eftersom soffan inte ska få nån sol på sig, då kan man ju ändå passa på och träna. Och måste ju duscha när det fortfarande är ljust ute. Haha. Har ju bara en lampa kvar i badrummet för tillfället sååå... Den sitter i duschen iofs men ändå. Haha. Blir ganska mörkt därinne framåt kvällen :)

Nu KÖR vi!!!

Men vafan ska man göra resten av dagen. Känner att min röksug är större än någonsin, fan fan fan!!


Puss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0