31 Januari 2010

Hej!

Har varit en riktig pisshelg. Har varit på deppigt humör hela tiden känns det som. Rökt en hel del bara för det. Haha. Vad ska man göra?

Var hos mamma igår och åt jättegod mat, det piggade upp en del iaf. Gosade med kissekatten. Vill ha min Figge här hos mig!! Han är så go.

Idag var jag iväg och hjälpte kusinen med att köra in två kärror med ved. Fyfan va vi slet. Men va skönt det var och göra något. Vet ju att hon är så tacksam för all hjälp med.

När jag kom därifrån så kände jag bara NÄE, vill fan inte vara singel mer. Urk urk urk. Så jävla tråkigt. Vill ha nån och gosa med och ligga och klia på ryggen nu när det är kallt ute och bara ha det mys!
Varför ska det vara så svårt? Vet verkligen inte vad jag ska göra.
Men en dag borde det bli min tur. Hoppas bara den dagen är snart!


Puss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0