5 Januari

Hej Hej...

Har inte så mkt och säga därför skriver jag inget.
Haha.

Kan ju säga Grattis till Moster som fyller år idag!!!!
Grattis!!

Imorn ska det jobbas, även om det är en röd dag. Det blir fint på lönen i februari.

Jag och mina 2 systrar har börjat prata om en andra systerdag i Götet!
Fyfan va jag längtar. Ska passa på att dra till Ikea då så jag kan köpa lite nytt till badrummet. Hoppas på att jag ska hinna få det klart innan arbetskamraterna kommer hit på en Singstar fest, eller vad det nu är vi har hittat på?!? Haha.
Har fan noll koll men känner på mig att det kommer bli superkul. Haha.

Nu blire lite mer mys här i soffan.
Sen får det nog bli sängen, läsa lite.
Läser Män som hatar kvinnor, går inte sluta när man väl börjat, inte bra inte bra. Haha


Puss!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0