Söndag 10 januari

Grattis Tuvis!!!

Idag fyller Tuva Luvan 7 år! Haha. Skulle kunna tro att det är 13 hon fyller, tonårsfasoner. Haha.

Idag har jag stäääädat i flera timmar. Dammat av nästan allt, det mesta iaf, de jag sett. Ställt in alla saker som stått i vardagsrummet ett tag. Efter det att min kära syster tog min bokhylla. Har ställt det i sovrummet istället. Där jag snart hoppas på att jag får köpt nya garderobsdörrar och lite sånt innan mina kära kollegor kommer och hälsar på. Kommer förmodligen inte ha råd med det men ändå.
Nya badrumsskåp blir det iaf. Niiiice.
Så jävla fult det som är nu. Usch. Vidrigt!
Kommer nog bli riktigt nice, vill måla om med men får nog bli till sommaren eller så.

Nu ska jag kolla klart på Johan Falk, riktigt bra film faktiskt.


Puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0