Det är Juni!!

Heeej!!

Fyfan va underbart det är!! Sommaren har anlänt med råge! Lovely ♥
Idag är det ca 19 grader ute och solen skiiiner. Satt ute en timme i solen förut vid frukost och bara njöt. Men sen kom alla måsten och kröp sig på. Eftersom det är fest imorn och sen drar jag till Götelaborg på lördag så kände jag mig tvungen att städa. Var riktigt snuskigt här. Så det var gött och få det gjort.
Nu är lunchen framdukad och jag ska bara slänga i mig det, sen blir det nog en glass i solen innan jobbet.
Det suger att behöva jobba när det är så underbart. De ryktas om övertid. Never never never ever!!!! Har inte tid med sådant.

Grillfesten hos Anna imorn känner jag på mig att den kommer bli grym. Vi har riktigt kul ihop allihopa. Dock måste jag försöka vara snål med alkoholen, *host* hahaha. Sitta i bilen tidigt ner till Götet sen på lördag, då pallar jag inte vara allt för bakis. Urk! Men det löser sig, det gör det alltid.


Puss!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0