14 Mars 2010

Heeej!!

Nu fick jag tummen ur för att sätta mig här och skriva lite.
Har det hänt något då? Yes!
Inget värt men ändå :)

Fredagen var man ju ledig, lovely!!
Sov ut, riktigt skönt.
Sen tog jag bara dagen som den kom, softade runt, packade för en helg på Jonstorp!
Sen blev det en sväng på Donken med Josse, Krille och Neo :)
Efteråt var det bara att åka till Jonstorp och landa lite innan det var dags att dra till kusinen.
Hos kusinen blev det skitsnacka med några polare och en och annan grogg och cider :) hihi. Var riktigt kul faktiskt.
Riktigt sköna människor :) haha.

lördagen vaknade jag tidigt och mådde rätt bra faktiskt. Så var bara att gå upp och lägga sig på soffan, var ungefär vad jag orkade med.
Vilan tog slut då syrran ringde och ville komma på frukost. Så blev en sen frukost med syrran och Tuvis. Efter frukosten tog vi oss en promenad, tog även med oss lilla Zorro då.
Lördag som det var så var det ju självklart ett måste och gå ner till affären med för att köpa lite lördagsgodis.
Blev även till att köpa lite middag, underbart och slippa äta själv.
På kvällen blev det film och mys. Kollade på den gamla klassikern, Imse vimse spindel. Riktigt töntig, hahaha. Rätt okej men töntig :) haha. Blev dock en paus på 2 timmar i filmen då min kära syster-yster kände för att ringa och snacka lite. Det är något hon är riktigt bra på, prata i telefon. En av telefonerna jag prata i tog till och med batteriet slut på, och då var de batteriet fullt innan. Hahaha!
Roligt och prata med henne iaf.

Och idag är det söndag och en riktigt fin solig sådan.
Åkte till kusinen även idag för att ta en liten promenad i det fina vädret. Fick även lite lunch efteråt. Mums. Hon kan ju få en pastasallad och bli så god, fattar inte det. :)

Nu är man iaf hemma och har iofs varit det ett bra tag. Underbart. Tur att man trivs så himla bra i sitt egna lilla hus. Packade upp lite och fixade, duschade, fixade lite enkel mat och har nu startat en diskmaskin. Blir väl till att kolla klart på Lyxfällan som jag har spelat in, gör några gurkstavar till dippen och sen bara mysa innan det är dags och sova.

Kom och tänka på en annan sak nu. När jag var och handlade på Ica förut så var de en snubbe som kolla konstigt på mig när jag gick in. Sen mötte jag på honom inne i butiken och då glodde han då med, sen stod han bakom mig i kassan, då ville jag inte ens kolla åt det hållet. När jag gick därifrån så satt han på soffan vid utgången och glodde även då. USCH. Vad är det för fel på folk. Äckligt ju!

På tal om något helt annat så har jag hittat lite kul på nätet, smink och penslar till. Åhh!! Jobbigt det är. Vill ju ha allt haha.
Får se hur jag gör. Får lite smink på posten imorn förhoppningsvis, hihi. Man måste väl få unna sig lite? :)

Nu orkar jag inte skriva mer.


Puss!!♥

Ps. Snart är lilla Tezzie hemma :) woohoo ♥ Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0