15 Mars 2010

Tja!!

Lugn och skön måndag idag.
Var dock inte så lugn och skön på jobbet. Urk. Var samo, ingen kul dag att vara det på. Telefonen ringde hela tiden, sjuka folk osv. Lovely.

Blev dock gladare när jag kom hem och kunde ta det lugnt och min mamma ringde och frågade om jag ville äta grynkorv hos henne någon dag. Ja tack!! Så imorn blir det middag där.
Sen börjar mobilen ringde igen och då var det pappa. Och vad ville han tro? Jo, bjuda på middag. Haha.
Så på onsdag blir det middag där. Underbart med föräldrar. Ibland iaf. :)
Blir mysigt det.

Fasen ska försöka ta mer bilder och lägga upp. Tråkigt med bara en jävla massa text. Hmm..

Ja ja..

Nu ska jag mysa en liten liten stund till framför tvn.

Just det, på torsdag är det helg för min del. Härligt det!! Långhelg!
Håller tummarna för att Tezz kommer hem nu, voooore riktigt tråkigt annars :(


Puss!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0