16 Mars 2010

Hejsan Svejsan!!

Hur är läget??

Här är det fin fint. Känner mig glad och har vårkänslor, haha. Men samtidigt är jag så sjukt trött? Är alltid det när jag jobbar FM. Somnar alltid när jag kommer hem. Varför? Hmm..

Har ju börjat med stegräknare på jobbet, har jag skrivit om det?
I dont know.
Måste iaf sätta fart och gå! Ligger efter fan. Inte bra.
Får bli när jag är ledig, får hoppas på att solen kanske visar sig lite så det blir enklare att ta sig ut :) hihi.
Måste måste.
Känns som man går och går och går på jobbet och ibland lyckas man med 10000 steg och ibland inte! Fan!!

Nu ska jag fortsätta kika lite på tv, sen får det nog bli sängen ändå. Jobbigt och hålla sig vaken, haha :)


Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0