19 Mars 2010

Hej Hej!!

Nu är det fredag och därmed fredagsmys!!
Väntar på att Solsidan ska börja. Det är ju det bästa på hela veckan.

Igår var det ju iofs också ett riktigt roligt program, men får nog ta det sen. Måste skriva lite om senaste dagarna först.

I onsdags åkte jag ju ner till pappa för lite mat. Riktigt mysigt var det. Men blev mer än så. Vi hamnade på Rosers i Skara på kvällen där MOP 1orna Musik Och Produktion) spelade. Riktigt bra var dom. Kul och se. Lillasyrrans kille var ju med och spelade, därför vi hamnade där.

Torsdagen ägnade jag också med pappa. Han skulle kika på min bil som har låtit konstigt ett tag, hmm. Inte så konstigt kanske eftersom bromsklossarna var mer än slut på ena bakdäcket. Haha! Oops! Inte lätt. Fick även mina vindrutetorkare bytta på Statoil av en supertrevlig och snäll kille som jobbar där. Skönt med service.
Så blev middag och kvällsmys hos far efter att han fixat min bil. Fick lite dåligt samvete med tanke på att han har så ont. Usch. Men är så otroligt tacksam för att han ställer upp.

Idag har jag städat och tvättat klart! Handlat lite med mamma, vi pantade även burkar och slänge skit på återvinningen. Så duktigt. Skönt och få det gjort.

Det som göms i snö, kommer upp i tö? Jo tack!! Hahaha. Usch.
Man ser ute vid altanen nu när snön försvinner att det var fest här för ett tag sen. Ligger fimpar högt och lågt. Urk. Blir till att gå ut och rensa imorn. Kan ju inte se så vidrigt ut där. Blä. Dags och skaffa askfat kanske, yes!

Snart landar Tereze också!! Jihaa!!! ♥ Sakna!!!! ♥
Fasen där lyckades jag med en länkning också. Haha. Inte illa.

Påtal om tv program förut. Många bra program som är igång nu.

* Solsidan (som jag skrev ovan) - Fredagar 21:30
*
Svenska Hollywoodfruar (Love them!♥) - Måndagar 21:00
* Sveriges fulaste hem! (haha) - Tordagar 20:00
* Lyxfällan - Torsdagar 21:00

Det är ju bara några få. Men dom står på min inspelningslista iaf. Lovely!

SKA ta kort och lägga upp snart. Fan va dålig jag är.
Måste rasta min stegräknare bättre också. Imorn kasnke? Yeah right! Fan!

Nu Solsidan!!! ♥

Puss!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0