6 Mars 2010

Hej Hej!

Ska dra iväg med min mamma, Bosse och syrran och käka på Canton. Tror vi! Haha.
Fick precis info om att det var stängt. Vi får la se. Får väl hitta någon annanstans och gå. Inte mer med det.
Kommer bli supermysigt iaf, hoppas jag!

Har haft en supermysig dag hos mamma idag annars. Jag och Tuva åkte spark, haha. Shit va jobbigt det är!! Sen satt jag i solen en stund. Så härligt!! ♥
Man blir så himla glad när solen är framme! Lovely!

Nu ska jag snart dra mig, hoppas dom kommer snart!
Dom är ju inte kända för att va snabbast i stan direkt.

Imorn kommer farmor, farfar, pappa, Kicki, Fanny och mormor, det blir mys det meeeed!! ♥


Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0