Lite presenter...

NU!!

Här kommer det lite bilder.
Lägger dock inte upp alla, kan ju spara några till imorn eller en annan dag.


Denna fick jag av mamma i födelsedagspresent.
Ser ni den matchande gröna tvålen, syns knappt mot väggen.
Fick även en kopp med samma mönster.



Detta fina fatet med hjärtat och alla ljus, eller ja, var fler ljus på från början och allt annat fick jag av pappa, Kicki, Fanny och Alex.


Min älskade Adidas tröja som jag fick av mamma.
Vet inte varför, men är löjligt förälskad i Adidas. Hihi. Har inte många plagg av märket men tycker det är riktigt snyggt. I dont know why.

Stort märke på ryggen! Nice.
Tycker det är snyggare med stora mönster och sånt på baksidan och bara ha nåt litet snygg upp i brösthöjd på framsidan, men det är min smak.

Nu orkar jag inte lägga upp mer. Fan va tid det tar. Urk!

Natti natt...

Välkommen Hem Tezz!! ♥


Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0