Skitväder...

Regn regn regn...

Fyfan!
Kanske nu man ska säga att det är vår!!
När det bara är regn hela tiden.
Usch!

Har iaf haft en toppen söndag.
Åkte in till Skövde och mötte upp syster.
Köpte en skjorta och ett linne på Gina, måste nog lägga upp bilder på det.
Linnet tycker iaf jag är coolt.
Sen skrubbhandskar på H&M också.
Annars var det lugnt på shoppingfronten.
Var ute efter ett par snygga vårskor men hittade självklart inga.
Antingen är det "Converse"-kopior eller så är det höga jävla klackar med nitar och skit.
Kan det inte finnas en fin vårskor med en liten klapp för lite mer finkänsla? Ja, svårt och förklara men jag vill iaf ha ett par skor som man kan ha i vår, med LITE klack som man klarar av i att gå i en hel dag.

Syster och jag tog oss en glass på Rita's, riktigt mysigt. Vilken himmelsk glass jag åt, något i stil med Marc de la Champagne Tryffel bla bla. MUMS!!!! Riktigt god, för oss chokladälskare iaf.
Avslutade även dagen på McD, mindre gott dock, smakade skumt. Hmm. Blä.

När jag kom hem så bestämde jag mig för att gå till Coop för att köpa gurka till dippen, nam nam.
Tänkte att jag skulle hinna innan det började regna, kände ju på mig att det skulle komma, men inte då.
När jag gått halvvägs så ringde jag mamma för att tjöta lite och då börja det. Gick bra länge därinne och kikade med, köpte ett par filmer, eller 4 blev det eftersom det var 2 filmer i varje fodral.
Hoppades på att regnet hade lugnat sig när man kom ut igen, NOT! Regnade ju ännu mer då. Blev ganska rask takt tillbaka. Såg ut som en blöt katt när jag kom in, hahaha.
Bytte sängkläder, hoppade in i duschen, städade i köket och sen var det soffan som gällde.
Underbart. Där har jag då legat större delar av kvällen. Kollat på en Johan Falk film och veckans avsnitt av Lyxfällan som jag spelat in, dock missa jag slutet eftersom tv3 inte kan ha kolla på sina tider. Måste lära mig att lägga till tid på inspelningen så man inte missar nåt. Får väl kika på slutet på deras hemsida.
Känns tragiskt att man skrattar åt folks olycka.

Nu ska jag ta och lägga mig.
Vet aldrig vad morgondagen bjuder på.

Natti natt.
Puss!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0