Vår...

Hej Hej!

Jag fick verkligen tummen ur. Grattis till mig.
Jag tog min promenix, tog nästan samma som jag och syrran gjorde igår. Inte jättelångt med det räckte med tanke på att det regnade. Usch! Men jag gjorde det. Samtalade med mamma under tiden med och hann även med ett litet samtal med Syster-Yster.

Kom och tänka på ett tecken jag och syrran såg på promenaden igår, ett riktigt vårtecken.
Många har säkert sett det redan men för mig var det första gången för i år.



Snödroppar!! Lovely ♥

Nu ska jag laga mat, håller på att svälta ihjäl.

Tezz kom förbi precis när jag kom från promenaden med, nice tajming. Haha.
Blev lite snack och lite rök *host*


Puss så länge..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0