16 Maj 2010

Hejsan!!!

Nu är helgen snart över.
Har varit en riktigt bra helg, det har varit riktiga bra helger det sista. Lovely!

Slutade lite tidigare i fredags pga haveri. Synd. Hihi.
Så åkte hem till Lbn då och tjötade med mamma. Följde med Josse till Lidköping på eftermiddagen då hon behövde köpa doppresenter.

Sen satt vi ute och tjöta och hade mys. Var ju relativt varmt iaf.

På lördagen sov jag till 12, alldeles för länge, förstår inte varför jag sover så länge, sov ju lika länge idag.. =/
Gjorde inte nåt vettigt på hela dagen. Har egentligen en del och göra men finns ingen ork. Mamma ringde och fråga om jag ville komma på kvällen, inte ens det hade jag ork till, då är det illa!!!
Syrran ringde på kvällen och sa att det var 20 min kvar till maten var färdig på Jonstorp, så var ju bara att byta om och åka! Haha. Hade ju ändå skittråkigt!
Var verkligen supermysigt där. Vi åt underbart gott. Satt ute och pratade och skrattade och diskuterade. Igår var de iaf varmt, hela dagen och säkert en 13-15 grader på kvällen. Gick ju inte in förrän regnet började komma runt halv tolv.

Nu sitter man här hemma igen, behöver ta mig en dusch och göra mig iordning. Blir väl till att åka hem till syster och färga håret på henne. Jippi! =P


Puss!!!

Ps. Har ett problem, hahaha. Ett I-landsproblem. FAN. När man är fullt medveten om att man är mobilberoende, varför låser man då en mobil med abonnemang på 24 mån???? Hmm.. Blir nog snart en ny iaf. Så det så!! HAHA!! Skönt att man är vuxen, tjänar sina egna pengar och får göra precis som man vill. Funderar iaf på en SE Vivaz...? Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0