19 Maj 2010

Heeej!!

Party party...!! Hmm..?
Vet inte om det är vädret, musiken på Spotify, grillfesten för någon helg sen eller vad det kan vara, men partysugen är jag..?? Hmm.. Knas känns det.

Kan vara för att jag är övertrött och för att denna veckan har varit pest. Börjat tidigare 2 dagar i rad, kuuul, nooot..

Imorgon är iaf en vanlig dag, lovely. Sen är det ju helg!

På fredag blir det shopping i Skövde med mor. Ska åka till MediaMarkt och känna och klämma på lite mobiler med. Woohoo...!

Har inte så mycket annat och säga. Förutom att jag missat massa spännande pga mina ändrade tider på jobbet. Bland annat så missa jag tydligen en rätt nice fönstertvättare!?!?! Synd han inte var barkroppad och inoljad.. HAHA!


Puss och Godnatt!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0