22 Maj 2010

HEJ!!

21 grader i skuggan!!! Solen har även kommit fram nu såhär på eftermiddagen. FYFAN. Inget kul och klippa den förbannade mossmattan då!!! Gjorde det för första gången runt 11 imorse, sen nu precis. Krattat upp en jäkla massa efter båda gångerna. Men nu är det gjort och jag är värd en kall dusch och sen en glass!!

Nu blir det bara slapp resten av dagen, helt slut. Så varmt ute, vad kom det ifrån? Vill bada nu känner jag. Men lite kallt i vattnet fortfarande kanske?? Hmm..

Duschdags!

Lite bilder från shoppingen igår då på tal om ingenting.
Var i Skövde med mamma och det blev en hel del, men detta är de jag bjuder på i bildform.


På H&M blev det en svart kjol 99kr, ett beige/brunt linne med ficka tror det kostade 99 det med, sen ett grått linne för 49,50!


Strumpor på BikBok... Minns inte vad dom kostade eftersom dom hade andra erbjudanden i butiken så det blev ett par strumpor till till mamma + 2 trosor till mig :)

Blev även en bh på Lindex och massa nödvändigt ont på Apoteket.


Puss!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0