8 Maj 2010

Heeeej!!

Om jag tyckte de var långt mellan det senaste två inläggen så vet jag inte vad detta är. Nästan en hel månad emellan. HAHA! Dumma mig.

Jag tänker då inte skriva om allt som hänt sen sist. Men kan ju försöka skriva lite iaf. Om jag nu egentligen har något och säga.. (?)

Det är lördag och det blir lite mini grill/garage-fest. Haha.
Kommer nog bli toppen, det är vad jag inbillar mig iaf. Vi ska köra "på stört" hela kvällen och sen ligga och kräkas hela natten. Är ungefär så det ser ut i mitt huvud. Nej då. Jag som är en sån duktig liten flicka som inte dricker så ofta ska försöka sköta mig och inte falla för grupptrycket. Haha. Dom har inte lyckats innan så. :)

Ska försöka ha framme kameran hela kvällen med. Vore kuligt. Om så är fallet kommer dom bilderna upp på FB och inte här skulle jag tro.

Nu ska jag käka frukost, sen äta nåt igen, sen dricka 6 liter vatten och även se vad man kan äta.


Ha en superduper bra dag, helg osv. Så skrivs vi när vi skrivs.


PUSS!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0